Láska ke knihám

Knihy

Láska k papíru

Diáře

Naše zážitky a tipy z cesty

USA

Můj měsíc s

Můj měsíc s Fitfab Light

Fitfab Light cvičení doma

Už je to měsíc, co 3x týdně cvičím s programem Fitfab Light. Jeho autorkou je Andrea Pavelcová, kterou jsem měla možnost vidět loni v červnu na Blogerfestu. Už nějaký pátek o tomhle cvičení na doma, které je zcela zdarma vím, ale až teď někdy v půlce září jsem se spontánně rozhodla, že program vyzkouším a 3x v týdnu se trochu hýbnu. Na webu najdete 4 verze cvičení – Well, Light, Strong a Stronger. Na výběr je u každého programu verze Mini a Max, podle toho, jak často chcete cvičit. Já jsem věděla, že největší kámen úrazu bude motivace a čas, a tak jsem si pro začátek vybrala lehčí program, aby mě to neodradilo. Jedno pondělní ráno jsem vytáhla podložku, svoje starý dobrý Niky do fitka a zapnula notebook.

Cvičím vždycky ráno než jdu do práce. Nikdy bych do sebe neřekla, že si na cvičení vyberu tuhle dobu, ale maximálně mi to vyhovuje. Dřív, když jsem cvičila ve fitku s trenérkou, jsem chodila odpoledne po práci a ranní cvičení mi moc nesedělo. Zkusila jsem to asi 2x a nebylo mi pak moc dobře. Jenže teď doma bydlíme ve třech a ráno je jediná doba, kdy jsem tam sama a mám na cvičení klid. První den, kdy jsem cvičila Booty Light, byl docela mazec a moc dobře mi bezprostředně po cvičení nebylo. Dva dny jsem si pak nemohla sednout ani na záchod (hahaha). Nicméně nenechala jsem se odradit a ve středu ráno jsem opět vyndavala podložku na cvičení. Začátkem druhého týdne už mi cvičení hned po ránu nedělalo problém.

Začínám tím, že si udělám čaj a připravím sklenici vody. Připravím si místo na cvičení a vyčistím si zuby. Obléknu se, napiju se a začínám. Všechny cvičení (je jich celkem 6 – zadek, jóga, pilates, břicho, nohy, ruce a záda) jsou na cca 20 minut. Videa jsou výborně okomentovaná a vždycky máte na výběr jednodušší verzi cviků. Začíná se vždycky zahříváním a končí protažením. Krom podložky na cvičení nepotřebujete žádné pomůcky. V díle, který se věnuje posilování rukou a zad je možné použít činky, ale povinné to není. Já doma jedny mám, ale obejdete se i bez nich.

Nakonec vůbec nemám problém s motivací, což mě samotnou překvapilo a do cvičení se ráno nutit nemusím. Někdy je to větší makačka, někdy míň a pokaždé si vzpomenu na tréninky s Andy a říkám si, jak jsem ty tréninky s ní mohla přežít. 20 minut je jako nic. Místo koukání na instagram a facebook a povalování v posteli si trošku zaposiluju a celý den mám pak ze sebe lepší pocit. S nástupem dalšího měsíce bych ráda přešla na program Strong a rozhodně ve cvičení hodlám pokračovat.

Jestli doma chcete začít cvičit, nevíte si rady a chcete něco v češtině, tak vám můžu Fitfab Strong vřele doporučit. Já jsem velmi příjemně překvapená (hlavně sama sebou).

Co vy? Cvičíte doma podle nějakého programu? Chodíte pravidelně do fitka? Láká vás s něčím takovým začít? 

Previous Post Next Post

Může se vám také líbit

1 Comment

  • Reply Andy

    Kočko, moc díky za milou recenzi! Udělala nám radost!
    Andy z FITFAB Strong 🙂

    18/10/2019 at 8:29
  • Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..