diářová výzva

Nový měsíc, nový úkol a protože v diáři postupujeme tak nějak logicky, asi už možná tušíte, co bude úkolem tento měsíc. Nalaďte se na jarní vlnu a užijte si svou kreativní chvilku.

Připomínám, že cílem výzvy je prozkoumat naše diářové potřeby a na konci roku mít představu o tom, co všechno v diáři potřebujeme, co je nám užitečné a taky co je navíc a moc dobře nám neslouží. I když se vám tedy do úkolu někdy nebude chtít a máte už dopředu pocit, že danou věc nevyužijete – zkuste to. Buď vás to příjemně překvapí a nebo budete mít relevantní důvody, proč zrovna tuhle věc v diáři nepoužíváte.

3. úkol – MĚSÍČNÍ PŘEHLED

Březen je měsíc, kdy se zaměříme na měsíční přehledy. Věřím, že je to součást diáře pro mnoho z vás a tak vám úkol bude možná připadat příliš jednoduchý, ale pojďme se na něj podívat trochu jinak, než to děláme běžně. Cílem výzvy je zkoušet s diářem nové věci a tak se nad měsíčním přehledem zamyslete trochu jinak než obyčejně.

  • změňte jeho vizuální stránku (měsíc ve čtvercích, ve sloupcích, na jedné stránce atd.)
  • zaměřte se v přehledu na něco konkrétního (zvyky, úkoly, projekty, záznamy atd.)
  • dejte přehledu nějaké téma
  • projeďte instagram a Pinterest a nechte se inspirovat

Já jsem třeba s novým diářem letos zjistila, že mi moc nevyhovují čtverce a že svůj měsíční přehled ráda vidím na jedné straně pěkně v řádcích pod sebou. Na druhé volné stránce pak řeším ostatní věci jako úkoly a sledování zvyků. Nicméně dvoustránka se čtverci mě nutí dělat něco jinak a musím tak být víc kreativní. Těším se, že v rámci výzvy zkusím něco úplně nového.

Své tvoření na instagramu můžete označovat hashtagem #diarovavyzva. Pokud je pro vás příjemnější sdílet fotku jen se mnou, pošlete mi jí do zprávy nebo na email: michelleplannercz@gmail.com. A nebo tvořte jen tak, sami pro sebe. Moc se těším, co všechno vymyslíte. Těším se, co všechno do svých měsíčních přehledů vymyslíte a co se rozhodnete v březnu sledovat. 

Stejně jako loni ve spolupráci s Filofaxem vybereme každý měsíc jednoho vítěze, který dostane nějaký dárek. Pusťte se tedy do toho.

* Článek sponzoruje firma Filofax, která nabízí širokou škálu diářů, poznámkových bloků a psacích potřeb. Děkuju, že podporujete značky/firmy, které podporují Wish. Hope. Life.