Láska ke knihám

Knihy

Láska k papíru

Diáře

Naše zážitky a tipy z cesty

USA

Výzvy

Makám na bicáku 9 (vlastně 8)

Včera jsem před tréninkem byla dost mrtvá – zvládla jsem  předtím ale 10 minut meditace i cvičení řeči na konferenci. Z běhání mě pořád bolely nohy – hlavně lýtka, takže jsem A. prosila, abychom nohy trošku šetřily.
Po zahřátí tedy dostaly zase jednou pořádně zabrat ruce. Nejdřív jsem cvičila s 2 kg činkama – což se v počátku zdálo dost easy – nicméně při třetí sérii už jsem maličko nemohla. Prokládali jsme to pro zahřátí během a boxováním s činkama. Pak TRX a posilka na břicho (dávala jsem nohy pod sebe a pak střecha, případně rychlejší střídaní obojího), o kterém jsem tu už psala (Makám na bicáku 3.). Tentokrát jsem  s tím překvapivě už neměla takový problém a samu sebe jsem celkem překvapila. Na řadu dneska přišla i taková ta velká činka, se kterou jsem cvičla na bicepsy, tricepsy a záda (měla celá tak kolem tří kil) – ano, smějte se, zatím žádný těžký váhy nezvedám no. Nakonec jsem trošku potrápila i nohy – stoličkou a skákáním přes švihadlo. Nevynechala jsem i cviky na břicho a dělala jsem úklony s 5 kg závažím. Měřily jsme dneska plank a vydržela jsem 45 vteřin (a to jsme to měřily v době, kdy jsem za sebou měla už skoro 3/4 tréninku, takže dost dobrý!).
Trošku jsem se bála, jak to ruce přežijí, ale s radostí musím říct, že v pohodě. Holky už trošku asi sílí.
Celkově mě cvičení baví, čím dál tím víc a subjektivně mám pocit, že mi to prospívá ve všech směrech.
Co vy a pohyb? Trápítě nějak tělo (ať už doma, v parku nebo v posilovně)? Případně, proč se vám do toho vůbec nechce?
Previous Post Next Post

Může se vám také líbit

Nechte mi tu komentář

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.